hanna roth

live, love, laugh

Kvar i Sthlm

Publicerad 2009-05-11 11:17:43 i vardags,

Hejsan på er. Det var ett tag sen nu, för jag befinner mig i sthlm och har gjort det sen lördags morgonen. Har haft två toppen dagar med konsert och grönalund och massa annat, men idag blir nog lite segare, vi är trötta och fattiga kan man säga. Tåget hem går iallafall 20.07 så är hemma strax efter 22 men då blir det plugg som gäller. Medeltiden prov som jag skjutit på i 2 månader som jag ändå kommer få göra omprov på, jag suger.

Jag har också blivit allergiskt/överkänslig mot mascara, iallafall den jag har. På grönan i lördags blev mina knallröda bomber och det kliade som svamp, fy helvete. Då tog jag bort mascaran där i Pop expressen kön. och det var den värsta grejen jag nånsin åkt. Höll på att spy, runt runt runt. Då är fritt fall och insane mycket roligare. Jag är nörd. Pusshej snart blire stan. Jag ska köpa god tvål på lush. Eller ja, sån som luktar gott inte smakar gott :)

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-05-11 12:11:21

<333333333333 vill inte åka hem ju

Postat av: hani till anchi

Publicerad 2009-05-11 17:23:17

så åker du hem tidigare ändå :p pund ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela