hanna roth

live, love, laugh

Medeltiden

Publicerad 2009-05-20 08:04:36 i vardags,

Godmorgon. Jag börjar om tre timmar. Alla lektioner är apstressiga. Förstår inte hur lärarna kan lägga allt innan loven och betygen sätts. ALLT. Jag ska sätta mig i sängen och läsa om medeltiden, för har prov snart som jag skulle gjort för ca 2 månader sen, men då var jag sjuk. Snacka om höga förväntningar på mig....
Klockan var 07.30 när jag kollade hur varmt det var ute, 24 grader. Sjukt. Jag får sommarlov om 2 veckor och 1 dag. Sjukt. Jag har 6 vanliga skoldagar kvar. Sjukt. Sen är det sommarlov. Jobba jobba jobba. Pengar pengar. Bada sola bada. Rida rida rida. Ruuuuligt ju, vad ska du göra i sommar? :)

Ikväll sover jag nog hos Virre, tävling imorgon. Hopp och dressyr. Lycka till på oss.

helt sjukt vad jag vill ha en burk med jordgubbar
mums



puss!

Kommentarer

Postat av: vikky

Publicerad 2009-05-20 09:23:22

Blir det som vi vill nu kommer sommaren äga! =) <3

Postat av: Sofi

Publicerad 2009-05-20 17:09:58

20 arbeten.. stackare ;(

Imorgon kommer jag till örebro :) höhö

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela