hanna roth

live, love, laugh

Tufftuff strejk

Publicerad 2009-05-24 00:46:46 i vardags,

Tjenixen. Sjukt trött. Men har haft en sjukt värd kväll, och dag för den delen med.

Planerna för idag var bruksridning och lite soft sådär med hästbajs osv.
10.30 ringer min chef och förklarar att de behöver mig som lokförare, så jag pallrar mig till Stora Holmen istället. Pengarpengar. Fint väder idag också! Så ingen bruksridning för detta år... Men vi får väl bygga upp en bana vid oss istället, eller någe så. Idag krånglade lill putte tåget massor. Det var lite jobbigt. Stannade flera gånger och hoppade även ur spåret en gång. Det var läskigt för tåget började hoppa. haha! Jaja, jag lär mig. Fast det var inte mitt fel, det var för att det hade regnat, okej, jag körde liiiiite för fort också... Körde iallafall 12 gånger idag, det känns i foten kan jag säga.. Hihi. Hoppas jag får ledigt imorgon, vill rida hela dagen :D

Jobbade fram till 17.20 då jag bara ville slänga mig i sängen och typ döö, men jag hade lovat Maria att komma och jobba på BTN (bring the noise), på kulturhuset. Segt som fan vare, typ emoskrikbajsband. VAD skulle man göra utan vännerna där liksom. Träffade massa vänner ikväll lite överallt, med Deed blev ju succe med scenen, typ minikonsert. Jessi, Bettan, Anchi, Sofi, Biffen, Lisa, Karro, Mio, osvosv. PUSS !

Mina gratis sms är slut... igen... Fråga inte... Jag vet inte hur jag lyckas.... ring mig eller någe ist. herå!


Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-05-24 09:24:12

Tacktack :)

Har du egen häst eller?

Postat av: jessi

Publicerad 2009-05-24 11:24:34

SÅ HIMLA VÄRT! aldrig garvar jag som när jag är med er! <3<3<3

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-05-24 17:23:24

Okej, vad kul!

Mina är bara medryttarhästar också.. Men jag tycker det är rätt lagom & ha dem några dagar i veckan :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-24 18:54:52

Enligt eniro är det 3.5 timmar dit. Gissar att du har något liknande...

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-05-24 21:52:50

Ja det är ju superskoj o tävla! Vad tävlar du i?



Jag skulle också vilja tävla, fast är nog inte superstor idé eftersom jag hoppat min ena uppsuttet EN gång, & den andra har jag hoppat uppsuttet fem gånger, det skulle nog inte gå så bra :P haha. & dressyr är inget ens o tänka på..



Har jag tur kanske jag kan tävla nått i sommar! Jag åker ner & jobbar i ett salustall hela sommaren om en vecka.. o där kan de hända att någon behöver tävlas för att den ska säljas lättare! :)

Postat av: Sofi

Publicerad 2009-05-25 19:19:43

det var mycket trevligt :D kul att ses också!

emobanden<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela