hanna roth

live, love, laugh

Andra dagen

Publicerad 2009-11-08 21:28:59 i vardags,

Jojomen det går bra. Äter nyttigt och allt detdär.

Har haft lite ont i magen idag men tror det är för att jag inte är van.. Eller det vet jag. Det kommer bli så bra det här. Desto mer petig jag är, desto bättre! Å nej jag ska inte sluta äta. Bara äta bättre, mindre och saktare.

Jag orkar inte säga något mer.

Stockholm imorgon. Blir najz som satan. Alltid skönt att komma iväg och bara tänka på.. ja ingenting.. Pink? Puss på henne! Kommer bli så guld :D Hörs i veckan eller så. Om du inte smsar, då svarar jag =) Pussinussi!

Ja juste en sak till.. Jag älskar Tradera. Sålt ett par hatridbyxor idag där för 106 kr. Mykketbrava!
och kolla in den här videon. Jag dör. Hahhahahahah. "Vem vare som kasta!?" och hamsterblicken. Mycketkul.




Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2009-11-08 22:11:29

bra där! och jag har ätit knäckemacka till frukost, fast det brukar jag och har gjort sen ett par veckor tillbaka och jag är inte ens sugen på mjukt bröd:O kanske la baguette ibland men daH!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-09 09:54:29

Ha det så kul =)

Haha, jag vet att du inte menade det, men det är ändå en ganska stor fråga för fjordingfolk =)

Postat av: unnipunni

Publicerad 2009-11-11 18:32:23

hahaha jag älskar den !

skrattar alltid åt blicken !<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela