hanna roth

live, love, laugh

Fredagsmyyyyyyyyyyys

Publicerad 2009-11-28 13:42:52 i vardags,

Är nog inte bara jag som tröttnat på den låten.. Men aja, den finns ju liksom på spotify! Hehe. Skulle tagit andra omgången svinisvaccinet igår men det fick jag tydligen inte för att alla andra måste hinna ta före. Synd för mig då. Synd om jag dör. Nej men aja, jag har ju ett visst skydd iallafall nu.

Sen efter ett kort vokensrep inför idag, så blev det Fakie for nothing @ Café Deed. Lika bra som jag hade förväntat mig. Najs att träffa Rasmus Ingdahl också. Pussi. Bjussar på filmer här också.
Var deras första gig tillsammans med Rasmus i bandet, dom körde bara 2 låtar, men aja. Det var great! =)

Jag är trött som fasen nu. och inte det minsta taggad inför konsert med vokens faktiskt. Efter det blir det jobb på deed. Men det blir nog bra. PUSS!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-28 15:45:29

Visst är det :)

Du skulle ha sagt att det var första sprutan för dig eller nåt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela