hanna roth

live, love, laugh

New Moon

Publicerad 2009-11-21 11:28:02 i kulturis,

New Moon! Äntligen.

Jag har inte så mycket att säga förutom att den levde upp till mina förväntningar helt och hållet, efter att ha läst boken flera gånger. Det här är en av mina favoritfilmer absolut kan jag säga redan efter att ha sett den en gång, och jag kommer nog gå på den på bio snart igen.

Den var lika sorglig och tragisk som man hade tänkt sig, satt och smågrät lite med en liten klump i halsen... Men rolig var den också. Och det lyfte ju upp filmen massor.

Jo ja, jag behöver väl inte säga att jag rekommenderar den, för jag antar att de flesta redan hade tänkt se den. Men seriöst. Riktigt jävla bra film alltså. Som jag anat.

Och seriöst. Jake är fan snyggare än Edward.. eller?




Ja jag får väl sitta och titta på trailern till jag ser filmen igen...

Kommentarer

Postat av: kajsi

Publicerad 2009-11-21 12:00:30

I KNOOOW! helt underbar.. jag grinade felra gånger och asgarvade, den hade DET!

Postat av: Robin

Publicerad 2009-11-21 14:50:49

ÄLSKART!!

Postat av: sophia

Publicerad 2009-11-21 20:17:20

jag vet hanni vi kom på kameran en halvtimma innan vi drog :(

nästa gång äre vi som är kamerakåta:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela