hanna roth

live, love, laugh

Sminktajmliksom

Publicerad 2009-11-07 10:14:59 i vardags,

Tjooobroor.
hahahha min blogg har blivit en typ.. Bilddagbok?
Fler bilder än text iallafall. Så kan det bli ibland.

Blev inget frosten idag. Bajsbuss. Ska istället plugga och fixa småsaker som att lämna tillbaka ridbyxorna som jag köpte från Börjes. Var för små.. Kul.. och så ska jag köpa frimärken för exakt 56 kronor.. och slå in tradera ridbyxorna som ska skickas snart. Packa ska jag nog börja göra lite, för på måndag åker jag, och imorgon är jag upptagen. Juste måste köpa present också.. Till mami som fyller på tisdag! :)

Hoppade med Speed i tosdags. Hur himla kul som helst. Wiho.

Jag är crazy. Sökte på Africa på Spotify. Massa kul. Bom Marley, Akon, E-type, Toto. Jamen massa konstigt.
Hur som helst.

Igår var jag med Martin. Dökul som vanligt. Titta på bilderna och ja.... jag säger inget mer.

       

jag tror han älskar mitt fjortizband egentligen.
the worlds best martini!

PUSS PÅ RUMPAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela