hanna roth

live, love, laugh

Två veckor

Publicerad 2009-11-22 21:40:37 i healthy,

Nu sitter jag och lyssnar på Mariette från idol. Eller ja, MaryJet, som hennes artistnamn är. Riktigt grym tjej. Hennes skiva finns på spotify! Najsbrud jajamen.

Nu tänkte jag bara tala om hur bra jag är. För två veckor sen (och en dag) så provade jag ett par byxor som jag sett fram emot att använda så fort dom kom med posten. Dom var såklart för små i midjan. Men BARA där, ingen annan stans. Okej, då tänkte jag skicka tillbaka dom. Men bestämde mig istället för att ta tag i livet, eller ja, hälsan kanske. Träning och kost!

Nu har jag varit utan allt det där jag sa att jag skulle vara utan i två veckor, det är en bra början i think. Jag trodde aldrig jag skulle klara mig utan mjukt bröd. Det åt jag varje dag förut, ofta. Nu..: Aldrig. Jag klarar mig bra. Godis äcklar mig. Läsk äcklar mig också. Något jag saknar lite är typ toast och sånt. Men det är faktiskt inte alls dumt med knäckebröd med frön och sånt. Låter äckligt, men prova. och Havregrynsgröt då! Bästa som finns.

Jag vill bara puscha er också som vill komma igång men som inte gör det. Det är såå värt det. och du klarar det. Sluta tänk "Men gud, jag klarar mig inte utan godis" eller så. För det gör du. Det förstör dig bara. Om du inte kommer igång att träna så dra med en polare, så mycket roligare. Eller ha med dig dunkadunka musik. Funkar alltid, förutom om du ska simma då.. Hehe!

På tisdag är det Spinning! Tagga brudar!

Jag är lite stolt över mig själv, du får också vara det om du vill. För mig alltså, och dig själv, om du gjort något bra.

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-11-22 22:25:53

jag är stolt över dig :) du är duktig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-23 22:10:23

Vad duktig du är =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela