hanna roth

live, love, laugh

Feel the sarcasm in my blood

Publicerad 2009-10-31 21:05:55 i vardags,

Kid Down rubrik yes. Saknar faktiskt att åka till Stockholm med bästa vän och se dom live på Debaser. Det blev lite utav en vana, eller ja, det var ju bara två gånger men ändå! Kul ska man ha.

Såhär är läget.

* Jag håller på att skriva en låt.. Men måste hitta inspiration till texten.
* Körslaget är fejk. Ola Svensson är ju snygg. Men de sjunger ju inte live, orka.
* Jag har köpt vinterskor. Eller ja stövlar kanske man ska kalla det för.

 

Mobilkamerabilder jatackjavet. Men ändå. Dom är najz i think.
Hejdå nu ska jag plugga..? NEJ Fejsbuuka =) Smsa mej, då blir jag happy.

Jag saknar Robin föresten. Bajs.

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-10-31 21:14:12

jag saknar också min kusin :o hehehe. men han saknar nog inte mig hahaha.



åh jag saknar kid down @debaser också. och kid down överhuvudtaget. längesen nu!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-31 21:23:48

Haha, njaaaa shirehästar får ju inte hoppa och jag orkar knappt svänga på honom så vi håller oss nog i skogen.

DOCK är jag skitpepp (skit!!) på att börja rida brux med nordisen! :D

Postat av: elin

Publicerad 2009-10-31 23:24:47

väääänta nu här, vad är det ja ser? var det inte hanna som inte ville handla på skopunkten för skorna alltid gick sönder hehe hehe ;) ? :P <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela