hanna roth

live, love, laugh

Fortsatt letande...

Publicerad 2009-10-19 21:02:09 i horsie,

Dagen har gått och nu till kvällen fick jag lite svar igen från massa olika hästägare.
- Hon med Halvblodet i Lundby hade redan hittat någon så den kan jag glömma....
- Shirehäst ägaren vill ha betalt.. och är väl lite emot det kanske. Endast för att hon har dålig ekonomi, ja men vafan jag betalar ju inte för att hjälpa till. Så det blir väl inget med det heller....

De andra två hade inte svarat...

Dock så mejlade jag på en Haflinger vallack som var till salu förut.. 15 år i Linde. Döfin! Men ja.. Så var det dedär med egenhäst. Kommer jag orka? Hon frågade om jag ville upp och provrida. Kan ju göra det och sen tänka efter om det är värt det.

- och så hade en till mejlat. Om en nordsvensk/ardenner/halvblod, som behövde hjälp 1-2 gånger i veckan. I Ökna.. Var tusan ligger det? Öhhm. Eniro tja.

Fortsätter letandet. Har väl typ slutat hos Majsan nu, ska dit på torsdag igen och rida snuttan en gång till och hämta det sista. Sorgligt..

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-10-19 22:52:06

:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela