hanna roth

live, love, laugh

Provridning nurå

Publicerad 2009-10-20 22:49:47 i horsie,

Nu blir det mycket hästsnack men det får ni allt tåla.
Nu är det helt plötsligt typ färdigt att jag ska provrida 3 stycken hästar, ska ringa alla ägare imorgon och bestämma dagar bara. . .

- Nordsvensken i Ökna, vete fan hur det är med bussar men åker dit ändå.
- Haflinger i linde, den är till salu, så får se hur det blir med det.
- Nordsvensk i Jönköping.. Hehe.. Mjo det är ju en bit, men det är så att den herren ska lånas ut till Maj 2010, och det blir ju perfekt för att prova på egen häst. Dock så MÅSTE jag hitta stallplats nu. Tänkte ringa Karlsdal och Tjusebo Torp, sen vet jag inte mer. Bör vara i stan iallafall, orka sitta och åka lååångt varje dag liksom. Hoppashoppashoppas....

Håll tummarna för mig =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-20 23:28:37

karlsdal får du nog inte :p jag står fortf i kö där sen i våras xD

Postat av: Julia

Publicerad 2009-10-21 14:14:23

hästar är söta:P fattar dock nte så mycket att snacket, sorter hit och dit.. halv ller fullblod.. aja :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela