hanna roth

live, love, laugh

Sånt extremt kul

Publicerad 2009-10-25 14:46:37 i blandy,

Tre saker som...

..jag inte förstår mig på:
Idioter (kanske inte är saker men ändå), lampor & cigaretter. Blä.
..finns på mitt skrivbord: Har inget skrivbord.. med på bordet bredvid sängen finns: Pluggsaker x3.
..jag gör just nu: Nördar bloggen, snorar & mailar folk.
..jag vill göra innan jag dör: Ha en egen häst, lära mig skriva bra låtar.. och hoppa fallskärm!
..jag kan: Göra saker utan att skämmas över mig själv, rida & skratta.
..jag inte kan: Göra bakåtkullerbutta, äta nötter & dansa.
..jag skulle vilja lära mig: Dansa, hjula & att inte smsa så mycket.
..favoriträtter: Pannkakor, tacos & pasta Carbonara.


Men har man lagom roligt så. Igår var det mysigt!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-10-25 17:59:03

Säg till när du kommer på hur man inte smsar så mkt :P



sv: Känns inget speciellt faktiskt, förutom att man kan gå in på systemet utan att skämmas :P jag tkr att du ska satsa på en häst i stället för en ko :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela