hanna roth

live, love, laugh

Smått och gott

Publicerad 2009-10-29 18:50:19 i speeden <3,

Hallådär!
Tänkte beställa från Börjes Tingsryd nu igen. Blir nog ett par ridbyxor och kanske något mer..
Någon som är på att beställa med mig?
Bara att du hojtar till :)

Red Speeden idag igen. Ute i skogen. Man kände verkligen vilken skillnad det är på ute i skogen och inne i ridhus. Han tycker det är liiite roligare ute :) Han var snäll och go.
Jag ska ut onsdagar och söndagar nu framöver. Blir nog bra eftersom jag slutar tidigt på onsdagar och är ledig på söndagar. Ska ut på söndag nästa gång. Blir nog ut i skogen då igen. Ska försöka hitta själv.. Hah, lycka till på mig. Men jag har rätt bra lokalsinne så det ska väl gå.

Ha en bra kväll snyggon.

Kommentarer

Postat av: I r o n i e l l e

Publicerad 2009-10-29 20:25:45

Håller med. Silikon löser inga världsproblem precis :P

Postat av: anchi

Publicerad 2009-10-29 22:01:13

kul att ni funkar ihop =))

Postat av: Kajs :)

Publicerad 2009-10-30 00:16:58

vafan!! vare bröst grejen, det ville ju jag se :(

Jag kom precis hem från tacokväll hos becki :D

Postat av: Kajs :)

Publicerad 2009-10-30 11:16:55

vafan! jagh skulle sett det ju!

men men livet går vidare:P

Vad händer på halloween då?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela