hanna roth

live, love, laugh

The last tävling

Publicerad 2009-10-05 21:48:06 i tävlingar å sånt,

Kom inte riktigt på hur tävling på engelska stavades, det skulle bara bli pinigt..

Den 17/10 (alltså om typ 2 veckor eller något, har ingen koll just nu) så tävlar jag min sista tävling på Tallemajsan. Ska satsa på en dressyr LC:2 och hoppning 80 & 90, men inga förväntningar riktigt, har inte varit med på en enda dressyr eller hoppträning på flera månader. Inte tävlat sen SM i juli också.. Ja förutom brux då. Men det gills inte riktigt.

Det är iallafall både KM för ÖLFF och den första uttagningen till SM. Så, nu vet ni det, inte alla som får veta liksom. Bara de som känner sig manade att läsa den mest fantastiska bloggen i hela internetvärlden, fnizz.

Föressten, har gjort en ny kategori : Tävlingar (häst), har suttit nu ett tag och flyttat över massa länkar. Askul. Men lite mer ordning och reda liksom! Kolla in den =)



min fina prinsessa!

Kommentarer

Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Publicerad 2009-10-05 22:12:36

Sv: Ja, det är väldigt blandade åsikter om skydden ;)



Tyvär vet jag ingen häst som behöver hjälp, bor i Stockholm så har inte riktigt något koll på resten av landet :/ Men prova att sätta ut annons på t.ex. Hästnet och Bukefalos :)

Postat av: Emma Gladh

Publicerad 2009-10-05 23:54:54

åh, jag som skulle vilja följa med jue! :(

Postat av: Amanda aka Amzie

Publicerad 2009-10-06 00:10:03

sv: tack. ja det är mina hästar.

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-06 09:51:25

Följ med då emmiiii! :D

Postat av: kakaaan

Publicerad 2009-10-06 13:24:16

det var den där gången då vi tog kort när vi hoppade från stolar en gång i slutet av åttan/början av nian :P haha good old days

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-10-06 20:39:23

Tack! :D Söt blogg du har :)

Postat av: linnea

Publicerad 2009-10-06 21:25:11

jag ska rida nu varje dag utom sön för ska på träning då men kan vi rida nån av dagarna? jo jag svarade på min blogg för sat hos mamma o kom inte på vad din blogg hette XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela