hanna roth

live, love, laugh

Saknad norrlänning

Publicerad 2009-09-25 23:35:23 i vardags,

Kände bara för ett saknar inlägg.

Väääääärldens bästa Norrläning, min mycket goda vän, min andra bästis (hurtöntigtdetänlåtersåärdetsåochkommerlltidattvaraså), min bror (skulle kunna varit), min älskade bästa snyggaste du! RobinGK puussspårej.

Vi lärde känna varandra genom Anchi, min bästa väns låtsas kusin, ehehehe, komplicerat jag vet, 2006 tror jag det var. Då var vi typ emo. Fula som satan (men det tyckte vi ju inte då förstås), kan bjussa på en assexig bild sen. Iallafall så har vi haft såna sjukt bra år tillsammans, jag svär, det skulle kunna vara min bror. Det pissiga är ju att han bor 50 mil ifrån Örebro, men då är det ju positivt att halva hans släkt bor här. Nu kommer han snart på höstlovet, och har inte träffat han sen Yeah festivalen (slutet av maj) helt sjuuuukt lång tid!

Så otroligt saaaknad kille detdär.

      



Kommentarer

Postat av: rotan

Publicerad 2009-09-26 13:31:12

Ska bli mys när han kommer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela