hanna roth

live, love, laugh

Sommar feelings lix

Publicerad 2009-09-18 21:42:33 i vardags,

Det känns redan som att det var jättelängesen sommar var här.

Men det var ju typ en månad sen.



Jag nästan saknar Rättvik.
Att bo i en trång liten stuga i typ Sveriges minsta håla.
För det är ju inte allt... Att det ska vara stort alltså, eller hur?
eller jo, det är ju så de flesta resonerar.

Lite sur blir jag på folk som envisas med att åka fram och tillbaka till alla dessa länder varenda himla sommar, är det inte Spanien så är det Italien, annars är det Thailand eller Turkiet. Jamen vafan.
Det är ni som släpat hit svininfluensan.

Det är faktiskt mysigt att bo i en liten stuga på en camping en vecka med sin familj, visst att Sveriges sommar suger ibland, men oftast är det riktigt varmt och gött på sommaren, så vafaan.

Men alla är vi olika.

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-09-19 01:38:19

Utomlands är utomland, så är det bara :) öland och camping några dagar med familj + några till är också supermys om vädret är bra. men utomlands är ändå utomlands och det är liksom.. bäst. och det är faktiskt inte alla som drar hit med svininfluensan eftersom att inte vi gjorde det. hehe.

Postat av: jessica

Publicerad 2009-09-19 11:00:18

babe! med mig äre väl sådär. hur mår du nu? mår du bättre? haha, älskade din kommentar, den gjorde min dag, det är bara roligt med långa kommentarer! ja, vi drar till deed vid 7,8? :D det blir finfint, om vi sitter längst ner så blir det nog bra ;)



synd att du inte kunde vara med igår, det hade varit stört roligt, men det får vi ta någon annan gång! :D hahahaha, min mamma är för skön alltså. men jag ringer dig senare ;) HJÄRTA DIG! <3

Postat av: jessi

Publicerad 2009-09-19 11:50:09

hahahah, ja men precis! jag menar, nu när vi 'växer upp' får vi ta det ett steg längre, från brevvänner till bloggkommentarvänner, hahahah! taggar sönder så sjukt till lördag alltså! hahaha vad har du för glitterkläder? vi kan vara 'glittergirlzzzz' hahaha + marcus! jag skriver ut texterna nu! :) deed klockan 7 blir perfekt, vi ses då! <3



Postat av: Anchi

Publicerad 2009-09-19 13:06:22

Ja men det är ju det jag säger, Håkan har alltid rätt. Hans texter är liksom.. livet. Dom stämmer in så bra på allt. Det suger iallafall.

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-09-19 19:41:08

Va gullig du är. Jobbigt bara med snarkande föräldrar. Hahaha nu är det bara öronen kvar...

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-20 17:28:16

Jag vill också ha sommar :(

Aa, det var synd. Att det alltid ska vara när jag fyller år också :P Finns det några andra tävlingar eller nåt man kan åka och kolla på?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela