hanna roth

live, love, laugh

Stallet

Publicerad 2009-09-20 20:57:11 i fjordisar,

Ibland... undrar jag varför jag egentligen ska sluta i stallet.
Tex igår. Jag och Ella tog världens mysigaste ridtur på dryga 2 timmar, det var hur kul som helst. och då funderade jag hejvilt: Varför slutar jag egentligen? Jag älskar ju det här stället? Alla människor och hästarna.

Nu bara dagen efter känner jag: Fyfan vad skönt att få komma bort. Att få börja om på nytt igen, antingen ny medryttarhäst eller foderhäst. Eller en paus inför egen häst? Jag vet inte. Stämningen är så ruttet kass. Tycker jag iallafall. Men det går uppochner. Ibland känns det som en extra familj. Men inte nu.

Imorgon ska jag och Anchi ut och rida en sväng iallafall. Sen äre inte många gånger kvar.
Synd.
Snart säger jag:

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-09-20 21:03:49

jag förstår dig. känner detsamma. så jävla trött på allt tjafs hit och dit hela tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela