hanna roth

live, love, laugh

Torvald in my heart

Publicerad 2009-09-13 21:35:30 i tävlingar å sånt,

Naw, pluttitutten har flyttat hemifrån ='(

Var några stockholmare och provred och sådär idag, de tyckte om han lika mycket som vi.
Så lille pojken har blivit stor nu och har flyttat låååångt bort från familjen och alla de andra, bara på prov, men går det bra så köper de han på riktigt.

Sa hejdå till honom förut. Han typ tycker om att gosa så han var mer i mitt knä än utanför. PUSS!

   



Emotjejen typ. Haha sött.
(Tuva på den bilden högst upp till höger, tog lite fel på häst hehihihahahöhö)


Tävlade ju idag också, hehe... Var väl typ nöjd, tills Virre red samma runda på samma häst, och kom 3a (jag kom 10a). Bajs på att jag är en dålig förlorare. Uschochfy. Linnea kom 7a och Lena 11, och blablabla.

Jag kom inte sist iallafall, och det var den bästa tävlingen hittils för mig och Maja, typ 220 straffpoäng mindre denna gång.

Kolla in backningen, den var inte härlig, men vi klarade den! (typ)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 20:17:12

10a är ju bättre än sist i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela