hanna roth

live, love, laugh

Bli hästägare?

Publicerad 2010-04-12 22:09:01 i speeden <3,

Okej det här är sjukt. Anna frågade mig tidigare idag om jag var intresserad av att köpa Speeden. Vem blev chockad liksom.... om inte jag? Jag hade aldrig tänkt mig att hon skulle sälja honom då jag vet hur mycket han betyder för henne. och han betyder minst lika mycket för mig. Så kul och underbart som jag haft det den här perioden då jag varit fodervärd har jag nog aldrig haft. Jag har stått ut med slit och att det kostar och tar typ all min tid på dagarna (förutom skolan), allt annat lyfter upp det.

Är det någonstans där jag kan känna mig lugn, trygg, älskad och behövd så är det i stallet. Jag tror inte jag är ensam om det.

Vi får se hur det blir, nu är det bra som det är... men det är ju värt att fundera över det iallafall.

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2010-04-12 22:35:43

Vad roligt =) läste på fb att du var orolig för fången, är man ordentlig och kollar av hästen så går det bra.

Postat av: anchi

Publicerad 2010-04-12 23:28:25

♥ sötisar!

Postat av: Karoline

Publicerad 2010-04-13 12:48:23

Va roligt att hon frågade om du ville köpa honom. Vilken ära!

Hur ska du göra, nyfiken :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-13 15:14:38

Sv: Haha, nej nu hoppas jag att du luras! Det kan väl inte vara sant.. eller?



Ja, jag tycker du ska fundera över det, det är ett stort beslut att ta. Tjuvläste lite på din fb & det är klart att fången alltid kommer att finnas där, men det går ju att förhindra att den kommer tillbaka. Sen är det ju klart att du kommer säkert inte antagligen alltid att bo kvar i Örebro, men jag kommer också flytta (och ta Nadja med mig...)

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-04-13 18:52:54

Gud vad kul! VIlket förtroende hans ägare måste ha för dig :D Fast förstår om det blir mycket jobb och ansvar, hur blir det då efter gymnasiet. Eller du kanske inte har hunnit tänka så långt än? :D

Postat av: Terese

Publicerad 2010-04-13 19:47:35

Klart du ska satsa! Ni verkar ju passa ihop. Har man hittat sin drömhäst så har man.. då är det bara att köra på.

Postat av: Nina

Publicerad 2010-04-13 20:47:19

Köp honom! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela