hanna roth

live, love, laugh

inspelningshelg

Publicerad 2010-04-23 22:27:31 i vardags,

Hallå alla bloggisar och annat folk. Jag har inte så mycket att tala om egentligen. Eller jo det har jag väl. Men jag orkar inte sitta och rabbla upp allt ikväll när jag behöver sömn.

Jag tog mig igenom ett muntligt nationellt prov i Engelska B förut. Svinnervös var jag, men fick göra det med Martin så det gick bättre än väntat, även fast jag stammade mig igenom det mesta. Hade också betygssamtal i idrotten, och som sagt: Har jag väl bestämt mig för ett betyg så har jag. Så det slutade väl med en arg och besviken gråtande Hanna. så kan det gå. men jag ska kämpa!

Den här helgen spelar vokalensemblen in skiva i Tysslinge kyrka, så har fullspäckad helg kan man säga. Idag är avklarad. Imorgon är det heldag, och på söndag är det konsert. Vokenshelg alltså! Mycket jobb men kul som satan. Härligt sen när skivan är klar :)

Godnatt och ha det bäst!



bild: vokens

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2010-04-23 22:36:53

sv: you can smsa men jag kan inte svara än :( hmm

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-04-25 08:50:54

sv: Ingen aning faktiskt! Det är min moster som gör dem och de är helt enormt goda! Mmmmm :D



Kul med kör ju! Usch vet själv hur utmattande sånna där helhelger kan vara. Fast det är så grymt roligt på konserterna så det blir värt allt slit :D



Med mig är det bara bra för en gångs skull! Jag mår så himla bra när vädret är bra, helt sjukt vad man kan påverkas! Hur är det med dig? Och med Speeden, går det framåt? :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-25 11:00:32

Sv: Haha, ja :)



Kul att spela in en skiva :)

Postat av: Issa

Publicerad 2010-04-25 20:36:21

vilken härlig snö bild :)

Postat av: martin

Publicerad 2010-04-26 15:05:21

vad har du fått bilden från? :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-26 20:28:07

Sv: Den blir säkert bra :) Ska ni säja den också? Kostar? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela