hanna roth

live, love, laugh

Låt dig inte hindras

Publicerad 2010-04-13 16:51:30 i healthy,

Nu har det gått ungefär fem månader, dvs nästan ett halvår, sedan jag bestämde mig för att börja äta nyttigt och träna mer. Den här perioden har inte varit mer än sjukt bra säger jag bara! Såhär bra har nog min kropp aldrig mått förut faktiskt, och jag blir så himla glad och lite tårögd när mina vänner kommenterar på att de ser skillnad på min kropp..!

Jag vill verkligen uppmana er andra till att verkligen ta er tid för att gå iväg och träna när ni egentligen hellre sitter vid datorn eller segar på stan. Man ångrar sig inte direkt om man kommer iväg... bara om man inte gört det. Det är så SJUKT värt, och försök att skippa den där godisbiten som ser så smaskig ut. Jag lovar: Det är lättare än vad du tror. Men din hjärta lurar dig, kroppen vill egentligen inte ha i sig skiten. Men hjärnan vill. Kämpa på snyggingar! Det är faktiskt bra väder nu och perfekt för lite jogging, cykling och andra grejer, så kötta gärnet!



om inte annat, prova yoga.

Kommentarer

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-04-13 19:31:22

Du är faktiskt rätt! Nu när man inte har någon häst att rida (pga GALNA fällningstider) så måste jag faktiskt börja träna på annat håll! Ska nog försöka ge mig ut och springa i det härliga vädret :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-13 21:25:39

Jag har faktiskt börjat jogga lite, tänkte inför vårruset, börja i "tid" liksom :P

SV: Det är lungt, jag såg dig ju inte så jag hälsae ju inte heller :P

Klart det är tufft, en häst = mycket jobb + mycket pengar. Men om du får fundera en stund innan du bestämmer dig så är det ju bra i alla fall :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-13 21:28:56

Jag har börjat jogga, tänkte att jag skulle börja i "tid" inför vårruset i år :P



Sv: Det är lungt, jag hälsade ju inte heller!

Klart det är ett svårt beslut, kostar både mycket pengar och tar mycket tid, fast det är ju mycket kul också. Du får fundera på det ett tag så kanske det blir lättare att bestämma sig..

Postat av: Karoline

Publicerad 2010-04-19 15:15:31

Du är så himla duktig!!!

Jag har lovat mig själv att ta nya tag imorgon och då ska det också hållas :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela