hanna roth

live, love, laugh

underbar årstid

Publicerad 2010-04-26 23:14:13 i vardags,

HEJ! på er folk.
Mycket just nu. Festival på lördag. Vokenshelg. Nationella i bajsämnen har satt igång. Speeden. Leva. Sova. och allt det där. Men jag ska inte klaga, för livet är bäst just nu. Allt rullar som det ska och det är skönt.

Jag hoppas ni inte har glömt bort festivalen på lördag! VÄRT att komma dit jag lovar dig. Vi behöver fortfarande några fler som kan jobba som Crew så vore super om du var sugen på det.



Vädret är bäst. Vår gör mig lycklig. Ha det bäst mina kamrater, och förvänta er inte så många blogginlägg om dagen. Om ens ett.. Våren håller mig faktiskt borta rätt mycket från datorn. PUSS!

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2010-04-26 23:30:24

sv; nej tid har jag absolut men känner mig förlång så ska köpa d-ponny istället.



Ja noggranna med vart hon kommer är vi, hon har bara stått hos oss sen hon kom hem från holland där hon blev illa behandlad. Så det är viktigt för oss att hon kommer till en snäll familj med långvarigt hem.

Postat av: Karoline

Publicerad 2010-04-26 23:50:00

Som tur var så kunde han komma redan dagen efter, så snällt :)



Saknar lite bilder på Speeden :)

Postat av: maja

Publicerad 2010-04-27 14:14:13

Nu är Veckans Blogg tävling avslutad!

Och du hamnade på en andra plats.

Lycka till med bloggandet och kolla gärna in mina andra tävlingar framöver :)



/ Maja.

Postat av: Karoline

Publicerad 2010-04-27 19:00:08

Ha ha ha, du måste ha lagt upp den bilden precis efter att jag kommenterat, såg den inte :)



Jag kan inte kommentera på det inlägget, varför blir det så ibland?



Ni passar så himla bra ihop :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela