hanna roth

live, love, laugh

friskis & svettis

Publicerad 2010-02-26 00:09:18 i healthy,

Alltså Åh vad jag är glad att Sophia värvade mig till Friskis, och jag är så glad att jag fick med mig min bästa vän också dit. Plus att det är så sjukt många andra man känner som tränar där.

Friskis är verkligen för alla! Finns så himla många olika pass att välja mellan, annars gym/spinning.

Den här veckan har min träning sett ut såhär:
Måndag - Medel
Tisdag - Medel
Onsdag - Bas
Torsdag - Yoga

Imorgon blir det bas igen, och till helgen kanske kroppen får ta och vila lite. Jag tränar för att det är kul och att jag verkligen vill dit, inte för att jag måste...
Så ni som inte provat på att träna där, gör det! i totaly love it!

Kommentarer

Postat av: Pappsen

Publicerad 2010-02-26 06:06:37

Kära dotter, vila är precis lika viktigt som träning. Glöm inte det. Många har gått in i väggen av bara hårdkörning.

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-02-26 07:31:06

haha men oj gud förlåt.. jag är lite tankspridd, typ alltid. Haha!:P jag bor i sjöbo!:D



jaha usch då, men bra att yoga har hjälpt :D

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-02-26 07:36:11

Hm.. jeans. Spirit har sjukt bra service, det är dock bara märkesjeans men om du vill lägga ner lite extra pengar på dom och ha dom länge så:D och jag hittade faktiskt mina favoritjeans där!:D hihi



jaha haha men det är ju skit bra':D mina tar alltid slut, kan väl vara för jag alltid sminkar mig, men jag tycker det är så kul att sminka mig hehe. :D

jaha, jag kan inte använda puder för jag har haft eksem när jag var liten, över hela kroppen så jag blir torr typ direkt när jag får på det!:O skit jobbigt, men jag gillar mer foundation så det funkar ju!:D som tur är hehe



hahaha, ja fjäska för mormor!:D hehe, funkar säkert! oh ja, rätt vågat ändå, men det kan väl inte bli slitet av silvershampoo så det är väl rätt smart val ändå?:O eller jag som har heeelt fel :D haha

nejnej bara lite orangea kanske ;)



ja gör det!:D så kan vi ha tävling om vem som har/hade längst:D haha.



hahahahahaha, kan ju erkänna att jag fick mig ett och ett annat skratt när jag läste det om var du trodde ystad låg!:D naw vad sött!! aem det ligger inte nära gotland vad jag vet 8-) känns somjag har ungefär lika bra koll som dig :D jadu, gotlands huvudstad?:O ingen aning



oh har du ingen video där du sjunger?:D vill höra (A) hehe



ja oj vad lång kommentar :D (A)

Postat av: Karoline - Vinn ett strasspannband

Publicerad 2010-02-26 09:44:16

jag älskar din header, så fin!

Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Publicerad 2010-02-26 10:08:30

han är supersöt :)



ah, jag har ridit i snart 14år & mitt längsta uppehåll var på ungefär en månad.. det slutade med att jag bröt ihop & var tvungen att åka till en ridskola bara för att se en häst & få klappa lite :P haha.



jaha okej.. är det i sommar du ska ha honom då eller nu innan sommaren?

Postat av: Anchi

Publicerad 2010-02-26 11:03:44

jaaa jag med! åh det är så himla kul :) :) :)

Postat av: sophia

Publicerad 2010-02-26 11:20:29

hahahahah du kanske skulle bli typ reklamtant för friskis eller ngt hahahahahah, men jag tror jag satsar på att köpa kort på onsdag innan afrogrejen you know. eller så fixar jag kort innan det :D

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-02-26 11:29:33

ahaaa, jag förstår :)



skönt attt träna!!! :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela