hanna roth

live, love, laugh

Helgbloggpaus

Publicerad 2010-02-15 15:12:28 i vardags,

Jag säger bara: Fy vad skönt det har varit med datapaus den här helgen. Jag har helt enkelt inte haft någon tid alls över till dator, inte mycket till min kära lilla telefon heller. Den har bara hängt med. (för övrigt så fungerar den knappt längre, så var inte rädda om jag inte svarar på sms, jag vill men det går bara inte just för tillfället).
Nu kan man säga att jag ligger liiiiiiite efter överallt. Fejjan, mejlen, blogg, och inte minst bloglovin. 210 nya uppdaterade bloginlägg. Jomen tjena, dom kommer jag ju säkert orka läsa.

Men ja, därav bloggtorkan, jag som brukar vara så aktiv.

Nu ska jag samanfatta helgen lite tänkte jag. För skojs skull sådär liksom.
Fredag:
Efter skolan drog jag med Anchi, Martin och Ella och handlade på willys till spelningen. Blev rätt mycket jao för det var ju till 5 band plus arrangörer. Sedan vart det ut till världens ände - ervalla. Mysigt häng hos Matilda med mina willysvänner. Pannkakor, får&lamm, sanning eller konka. Det var det kvällen, och den var minst sagt toppenbra! Tack mina fina vänner <3 (kommer bilder snart på bonden Hanna)

Lördag: Här vankas det vokensdag! 10.00-16.00 ständigt rep med två stycken från kören "Amanda" från Gbg. Efter det drog jag direkt till folkan för att jobba på BTN spelningen "jeans party" som jag snackat om you know. Det blev grymt! fast var lite konstig stämning tycker jag allt med emosar som låg på scenen när band spelade, emosar med gratis strul osv. Men vi sa till emosarna så då gav dom sig lite. tack gode gud.
MyOh spelade. Kul att se dom igen jajamen.

Men det absolut bästa med kvällen var att se Yashin från Scotland. Sångaren i mitt hjärta. Nu kommer jag låta som en liten fjortis som älskar tokiohotel (förlåt anchi) men han var så hiiiiimla snygg! och vi snackade endel, fast han tyckte väl jag var dum i huvudet som knappt kunde engelska. Var ju lite lagom svårt att hänga med i deras dialekt.. jag fick iallafall en kram.

 yashin på bild.

Söndag: Vokens 10.00 - 19.30. Började med rep på morgon och förmiddag sen blev det konsert. Fantastisk konsert enligt mig. Var underbart! kommer bilder såsmåningom skulle jag kunna tänka mig. Om jag orkar.

Nu börjar jag tröttna på att skriva på samma inlägg som ändå bara mamma lär läsa, fnizz. Jag ska fortsätta dagen med lite plugg, mat, träning, chill och ev. rida på karslund istället för en tjej. Vi får se var det slutar. TJINGTJONG!

Kommentarer

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Publicerad 2010-02-15 15:48:09

SV: ja visst kan vi göra det. Säg till när du lagt till mig på bloglovin så lägger jag till dig.

Postat av: Martin Jonsson

Publicerad 2010-02-15 22:28:13

vadå snackade endel!? hahahahaha ! ni pratade ju inte alls mycket :o

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2010-02-16 00:36:24

Puss

Postat av: Frostis

Publicerad 2010-02-17 23:46:28

Jag läser =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela