hanna roth

live, love, laugh

Jag kom i den!

Publicerad 2010-02-19 20:17:37 i healthy,

Provade nyss balklänningen från 9an. Var säker på att den skulle vara för liten, men icke sa nicke! Den satt perfekt. Den var ju lite för liten när jag köpte den för ganska exakt 2 år sedan snart.. då fick folk hjälpa mig att få ihop dragkedjan. Men nu fixade jag det helt själv, hur lätt som helst.

FAN VAD NAJS! Jag blir så glad när jag kan se framsteg liksom. Jag ska aldrig börja äta skitmat igen eller sluta träna. Jag ska alltid vara snäll mot min kropp och min mage. hihihihihi. Imorgon blir det maskerad i Vivalla (hehe Helen bor ju där så..) Jag avslöjar inte än vad jag ska vara, men kan säga att jag och martino ska vara något tillsammans. Kommer nog bli apbra. TAGGAD!

hejdå!



bild från stallet, mys snö!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-02-19 21:19:56

Sv: Jo, kanske. får väl se, men antaligen inte :P Måste hinna också. Haha, då måste jag ju ha ett pris också, annars vill ju ingen vara med :P

Postat av: Pappis

Publicerad 2010-02-20 07:35:21

Fin bild

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela