hanna roth

live, love, laugh

SJ krångel, vem är förvånad?

Publicerad 2010-02-22 14:58:14 i blandy,

Jag orkar inte ens vara arg, irriterad eller besviken. Vem är ens förvånad på att inga SJ tåg går?
Jag kan ju nästan bara glömma Norrlands resan i veckan. Fyfan alltså.

"Den långvariga kylan och stora mängder snö i hela landet medför att det besvärliga läget i tågtrafiken kvarstår med infrastrukturproblem och en ansträngd situation för SJs tåg.
Till och med 27 mars kommer ett antal X 2000, InterCity och Regionaltåg att ställas in på grund av fordonsbrist"

De kanske borde satsa på att bygga lite tåg som klarar snö och 15 minus, jag har inget alls emot vädret. Det är såhär det ska vara på vintern. Det är SJ det är fel på. Har hört att inga tunnelbanor eller trafik ovan jord inte heller går i Stockholm, fatta krånglet.

Några mer än jag som känner samma sak?

Kommentarer

Postat av: anchan

Publicerad 2010-02-22 21:59:18

JAJAJAJAJA. fsj.

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Publicerad 2010-02-23 17:41:59

Oj, kul för dem som ska åka med tåget till göteborg horse show. Tur att jag bestämde mig för att inte åka dit iår.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela