hanna roth

live, love, laugh

Tomorrow is the day

Publicerad 2010-02-28 22:39:00 i speeden <3,

Okej....... Nu är det alltså dags snart. Imorgon blir jag fodervärd på riktigt. Åt världens bästa kille! Kommer bli tre underbara månader.. Konstigt bara att jag inte hunnit bli nervös, men antar att det kommer. Har haft lite mycket att tänka på och planera så har inte haft tid att bli nervös. Kanske är därför..

Såhär ser dagen ut imorgon:
Anna kommer och hämtar upp mig 08.00
Hämta transport i Fjugesta
Hämta hö hos Virre
Lasta av höet i Latorp
Vidare mot Ökna där Speeden nu står
Packa in alla grejer och häst i transport
Till Latorp och lasta av
När vi känner oss klara med allt ska transporten tillbaka


Jag vill bara säga: TACK!
Tack så himla mycket till alla som är så underbara och ställer upp för mig. Anna, som kör transporten med både Speeden och allt hö. Nilla, som orkar med stressiga mig och lånar ut transporten. Mattias, som kör transporten en bit så det blir närmare för oss, hur dåligt vädret än kommer att vara. Virre, som säljer hö till mig (hur mycket som helst dessutom) och som gör allt för att hjälpa mig. Janne, som lovar att hjälpa mig i stallet och gör mig lugn. Anchi, världens bästa vän som själv har hur mycket som helst att tänka på men som ändå orkar med mitt tjat. och sist men inte minst: Världens bästa Mamma, utan dig hade det här aldrig skett. Du är bäst!

Tack till alla som finns. Ni är bra! och sluta gnäll på vädret, vi kan inte göra något åt det så varför klaga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela