hanna roth

live, love, laugh

Did you hear about the morgans?

Publicerad 2010-01-09 23:35:25 i vardags,

Hahahaha jag var så trött inatt så jag kommer knappt ihåg vad jag skrev och vad för ursnygg bild jag hade lagt upp i mitt förra inlägg. Så kan det gå. Jag hade jobbat hela kvällen lång till 01.30 på Deed så var lagom pömsig, eller ja, det betyder ju tydligen andra knasiga saker.. Men jaja! Steg upp klockan 12.00, fast vaknade 09.30 typ, om någon var sugen på att anteckna. (jag är sjukt bloggsugen så kommer skriva av mig nu kan man säga =) Drog till mormor och åt havregrynsgröt för Anchi hade ingen äppelmos (hehe det är obligatoriskt för en dag som denna) Sedan iväg mot stallet.

Ridturen blev en upplevelse, men det berättar jag om sen.
Nu är jag iaf hemma, stack på bio efter stallet. "Did you hear about the morgans?"

sjukt bra film som jag sett fram emot att se, hugh grant måste vara den charmigaste 40 plussarn i världen, och dialekten.. åhhhhhhh! se filmen om du inte redan tänkt göra det!



Sjukt kul föressten att det är så många som gillar min header, får tacka anchi som fotat den, och Anna för att hon har världens bästa speeden =) Nu tänker jag snart sova, för jag är trött och tänker vara utvilad imorgon för då ska jag bannemig träna på gustavsvik!

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2010-01-10 14:03:39

äppelmos är skitäckligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela