hanna roth

live, love, laugh

Dressyrlektion

Publicerad 2010-01-30 12:44:25 i speeden <3,

Jag är lite... trött... haha fast var inte tvungen att gå upp sex imorse så jag ska inte klaga.
Red lektion i kylan. Dressyrlektion. Var lite opepp men efteråt kändes det bra. Speeden tror att det är han som bestämmer och att han kan göra vadsomhelst så det blir lite minirodeo ibland, men så får det vara. Han ger väl sig så fort han fattar att det visst är jag som bestämmer. Anna, tränaren, var superbra! jättekul tränare och aktiv och duktig.

Nu är det kallt igen, och jag är inte en sån som klagar,men jag hade föredragit 10 minus, inte 20.. men vad gör man. Äntligen en riktig vinter!

Snart ska jag iväg till Frosten, var ett tag sen. Kommer hem imorgon.



Blir ev. Taffsnäs kurs nästa helg. är ju bara 15 km dit så borde ordna sig. Vi får la se!
update: jag menar förstås 15 mil!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-30 14:51:30

Oj då, jag menade om Hööks alltså, om dom inte vill ha dig så vet dom inte vad dom går miste om :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-30 19:10:08

menar du inte 15 mil? km låter så himla lite.. låg det inte i sörmland? :P

Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

Publicerad 2010-01-30 22:04:32

sv: yeah :)

Postat av: Frostis

Publicerad 2010-01-30 23:07:59

Du menar väl att det är 15 mil till Taffsnäs?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela