hanna roth

live, love, laugh

Earmaster

Publicerad 2010-01-15 22:46:31 i vardags,

Har suttit nu en stund med earmaster ett tag. För er som inte vet vad det är (för er som inte är esteter) så är det ett program där man tränar gehör. Vet ni inte vad gehör är får ni googla. Hihi. Iallafall så har jag gemu prov på tisdag, och eftersom jag vill hålla kvar mitt VG bör jag nog ligga i lite.. Det är typ som matte fast roligare, så det är helt okej faktiskt. Skönt med en vilodag ibland, speciellt en helgdag.

Dagen har varit soft och bra. Lite för lite Helen idag bara, vi har inte en enda lektion tillsammans idag. Syndkorv.

Vi åkte skridskor förut, alltså herregud hahahahhahaha. Tur att jag nästan hann lära mig åka baklänges iallafall. Slänger väl upp en film på youtube såsmåningom. Glöm inte checka http://helenihanni.blogg.se, där finns det alltid helt störda inlägg med sjuka filmer. Såna vi är, tyvärr.

Nu ska jag fortsätta pluggeliplugga. Imorgon blir det Speeden, tänkte hoppa i ridhuset, och sedan träning. Ifall det blir simning, gymmet, badminton eller promenad vet jag inte än. Det visar sig. PUSS&KRAM på er alla!



skridskoproffset!

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-01-15 23:15:34

sv: äh snacK! Klart den skulle passa dig!:D Eller, varför skulle den inte?;P hehe



hahah ja eller hur. SKit störigt!:p fast lite jobbigt när de stämmer lite sådär.. halvt ;P

Postat av: angelica

Publicerad 2010-01-16 11:13:47

sv: haha äh sluta!:D hade säkert varit hur fin som helst, tror det var 299 eller 399. så sådär lagom dyr/billig. haha ;P :)



brukar du inte ha klänning?:)

Postat av: s

Publicerad 2010-01-16 13:49:15

gå in och kolla och komentera

www.lovedevin.blogg.se

Postat av: kanik ♥

Publicerad 2010-01-16 15:25:58

jaha. jaghar aldirg hört de uttrycket innan. vart kommer du ifrån?alltså vart bor du ?

Postat av: Else-Linn

Publicerad 2010-01-16 19:37:01

Svar: Ingen fara :) Jag jobbar på Cubus mitt i stan :)



Yepp jag vet vad NTI är ;) Själv gick jag på Hedbergska när det begav sig ;)

Postat av: kanik ♥

Publicerad 2010-01-16 20:26:55

tack så mkt:D

hehe örebro?

mina 2 syskon bor däär:D

nejdåå de e ni väl inte:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela