hanna roth

live, love, laugh

Hafermel ist gut

Publicerad 2010-01-06 16:18:01 i vardags,

Nu har jag äntligen köpt nytt havregryn och äppelmos, plus hallonsylt. Försöker hålla mig till ett lite mer nyttigare alternativ, men är ju inte jättelätt när den ska vara god och inte för dyr. Men tror det blev bra. Ska fan prova alla havregryn som finns nu alltså. Idag blev det Axas.

Jag sitter här och lyssnar på Pink, såklart. Har kikat runt på många olika bloggar och sådär. Igår blev jag faktiskt intervjuad över telefon av en jättego tjej som gör ett projekt i skolan typ. Hon ställde frågor som varför jag bloggar och vad som är positivt & negativt. Kul att få vara med =) Hon skulle faktiskt egentligen intervjua Amandavardet, men hon tog mig istället. hahahahha det var lite kul.

Jag funderar föressten på att dra på Jesusrock i sommar. En kristen musikfestival. Inte för att jag är kristen, men kan ju vara najs. Någon som är på? Ett döflummigt band som ska dit. EleventySeven. Faktiskt bra! http://eleventyseven.com/media

Nu tänker jag göra havregrynsgröt, inte för att jag är hungrig, bara för att det är så himla gott! (och nyttigt)

TAGGAR IMORGON - YOGA!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-01-06 16:30:13

hehe okej .. nä vet inte kanske sant :) typ när du e på nån fest kanske :P japp ja rider fortfarande :P du med ? kram

Postat av: sara

Publicerad 2010-01-06 17:11:28

okej ja ska komma ihåg de ;) najs, det ser ja ju på bilden iförsig :P hehe mys! ja rider i karlslund en gång i veckan o så nåra islänningar :) hihis

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-06 18:20:42

Sv:Ja, det är typ det tråkigaste som finns ju!



havregrynsgröt är inte gott :P

Postat av: Emmaa

Publicerad 2010-01-06 18:24:48

havregrynsgröt lät ju inte alls nyttigt :p

Postat av: Elina

Publicerad 2010-01-06 18:58:38

Rösta gärna på mig på denna killens blogg, han har nominerat mig till att kunna bli veckans blogg och jag hade tyckt att det var roligt med lite röster! :) Röstar gör du här: http://snyggeman.blogg.se/ i inlägget Veckans blogg final v.01. Kram

Postat av: sara

Publicerad 2010-01-06 20:20:52

haha orka skriva värsta chatten i kommentarfältet, nee inte hos pia men de e typ där hon va i sånnaboda förut :P hehe =)

Postat av: juliac

Publicerad 2010-01-06 20:37:35

fin blogg =)

Postat av: sop

Publicerad 2010-01-06 21:52:17

tagga yoga! du är också bra och detta klarar vi :D:DD::D vi har fiderhavregryn hemma, finns det mera:O?

Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Publicerad 2010-01-06 23:38:46

Kul :D Har du haft en bra kväll då ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela