hanna roth

live, love, laugh

Just nu uppskattas det icke

Publicerad 2010-01-03 22:40:54 i vardags,

Ja alltså, jag har ont i halsen. Det suger. Den här dagen hade kunnat blivit mys med både Speeden i ridhuset och sedan Frosten med Anchi. Men sånt här kommer alltid vid dåliga tillfällen. Fast det kanske var bra ändå, för jag behöver nog några vilodagar med bara mys, promenader, vänner och havregrynsgröt.

Idag blev istället en slappardag, lite plugg är gjort och jag har bokat och hämtat tågbiljetter! 24/2-1/3 kommer jag befinna mig i Timrå, hos GK. Så himla värt! Jag var där senast 2007, och jag kan ju tala om att man inte var vacker på den tiden, haha tur att man kom på hur man såg ut egentligen... Men 2007 var najz, då hände det mycket, och jag hade min egna lilla stil ha ha ha. Men vem har inte haft såna tider liksom?

Jag ska väl sussa snart, om jag inte har allt för ont i halsen imorgon ska jag fan ut på en promenad med mina nya lurar! Puss


Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2010-01-04 00:09:20

du är inte hemma när jag fyller din tönt :(



och ja, det funkar säkert att vi åker till frosten då. men som sagt, efter erik och calle. för det missar jag inte ;)

Postat av: Pappsen

Publicerad 2010-01-04 09:10:21

Timrå datumen noterat i min fina Classic Rock almanacka :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela