hanna roth

live, love, laugh

Sleigh and sledge

Publicerad 2010-01-03 00:03:31 i fjordisar,

HejsanHoppsan. Jag är sjukt trött. Men ändå sitter jag här, bara för att det ska bli lite snyggt uppdaterat. Hallå jag har funderat på en grej. Jag skulle ju inte vilja att allt försvann liksom, hela bloggen, det är ju egentligen som värsta dagboken nu under 1½ år typ. Det är väl om man skulle skriva ut alla sidor... men nja.... Blir några tusen antar jag. Får klura vidare. Lite ska jag fan spara iallafall.

Idag blev det ut till Linneberg med Felicia (som sov här) Anchi & Ella. Vi åkte först släde och sen pulka bakom Rova. Vi vågade på oss en liten galopp och jävlar vad det gick undan därbak, pulkan fick nästan motor. Den var nästan lika trött efteråt som Sunes pappas pulka i Sunes Jul, och för er som inte sett det: Do that.

Erkänn att det ser mys ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela