hanna roth

live, love, laugh

Träningsvärk

Publicerad 2010-01-23 20:20:14 i healthy,

Oj, nu har jag varit dålig på att uppdatera. Men har varit sjukt skönt utan så mycket data några dagar. Idag har jag knappt rört mobilen också, fan vad skönt det är utan den! Den funkar ju knappt ändå.. Så..

Igår kom min träningsnarkomans sida fram. Blev gymmet på håltimman, sedan Skidor (har blivit grym alltså) och sist men inte minst Badminton. Idag har jag träningsvärk kan man säga. Överallt också! Åh jag blir så glad när folk säger att det syns skillnad på mig. Tack! Mer ska hända :)

Okej, bloggsug skala mellan 1-10. Typ 2. Så jag slutar nu. Ska snoka runt på andras bloggar istället och se om de har någe kul att tala om. Puss! Ha en bra helg.

såhär snygg är jag när jag åker skidor föresten. det är svårt att slå mig!


Kommentarer

Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorrtyttare- bloggen med allt för ryttare och häst

Publicerad 2010-01-23 20:46:38

Sv: Ja precis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela