hanna roth

live, love, laugh

Dags för flytt snart

Publicerad 2010-07-22 09:55:43 i speeden <3,

Vetniiii, på onsdag flyttar Speeden och jag! Från Latorp, till ett fjordingstall yehey. Känns sketabra. Något som är mindre bra är att jag aldrig mer kommer att få något gymnasiebusskort, så kommer få betala lite extra för buss... Känns ju.. kul? Fittlänstrafiken.

Bara några dagar kvar på Latorp alltså, känns både kul och tråkigt såklart. Kommer absolut fortsätta åka dit ibland eftersom att jag har några godingar kvar där, och Gilda såklart. Redan bestämt att jag ska rida henne 3 veckor i September när dom ska ut och resa. Får se hur det hinns med men det borde väl funka.. Snacka om att jag kommer få ligga i hela hösten med plugget & hästarna. Men det kommer gå suupppper.

Min tå är föressten blå för Speeden trampade på den igår. Jag hade flipflops, så jag får skylla mig själv.
Jag älskar dig ändåååå bejbiii.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-07-23 12:42:49

Ha så kul på Pink :)

Fjordingstall? Finns det ngn mer stallplats ledig? :P



Sv: Enrisvägen blir det, Brickebacken. Fast det blir ju bara ett år, sen måste jag ju flytta igen. Haha, ja en almenacka är ett måste! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela