hanna roth

live, love, laugh

Imorgon är den typ stora dagen

Publicerad 2010-07-27 09:18:08 i speeden <3,

FLYTTDAGS! imorgon dådå. Spännande... Ska bli jättesorgligt att lämna latorp så jag kommer säkert grina när jag rider därifrån, men jag gör nog rätt ändå som flyttar. Plus att Latorp finns ju kvar på samma ställe, så jag kan ju fortfarande rida dit ibland & hälsa på.

Efter jobbet ikväll blir det först Ikea/Hööks och handla, sedan packa i stallet, tömma box osv, förbereda tills imorgon.. Det här blir nog super!

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-07-27 12:27:49

Hej sötnos!:) I'M BACK! :) haha Hoppas du kommer ihåg mig haha ;D<3

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-07-28 11:19:48

Sv: Haha, ja Karl är cool :) Men jag tror säker Speeden är lika hög som Karl, karl är nog bara typ 160 eller ngt i mankhöjd...

Ja, cykel är bra, förutom på vintern, då får jag ta skidor :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela