hanna roth

live, love, laugh

Krångel med design

Publicerad 2010-06-11 12:36:18 i vardags,

Jag tappar alltid blogglusten helt när jag inte är nöjd med min design, så jag gjorde så att jag bytte till en vanlig mall, såndär tråkig och shit, men så får det vara nu ett tag tils jag orkar engagera mig i att trixa och göra en ny... Oj, världens längsta mening ever typ.

Imorse var jag ute och sprang, härligt. Kände på vattnet i havet också, det var inte alls kallt. Nu är jag bajsnödig. Imorgon ska jag till Härnösand och träffa Unni för inatt åker Robin till France och då känns det lite onödigt att stanna här i Timrå helt ensam. Ha ett fint liv tills nästa gång vi hörs.

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2010-06-11 15:22:50

Den här blåa tapeten var jättesnygg !

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela