hanna roth

live, love, laugh

Paus mellan resemålen

Publicerad 2010-06-13 23:02:03 i vardags,

Hallåj! Nu är jag hemma. Sjukt seg resa hemåt alltså från Norrland, tog tid och jag satt mest och lyssnade på musik. Nu sitter jag här och det snurrar för det känns som att jag åker bil. Imorgon blir det GOTLAND!

Åkte förbi min plutt speeden och sa hej/hejdå igen. Usch vad jag saknat honom :( Vill helst ta med honom till Gotland men blir kanske lite omständigt med båt och stallplats och grejer.... Kanske skulle tänkt på det tidigare.

   

Unni har lite mer bra bilder än jag för det där var ju lite mesigt jag vet, men jag har inte tid nu, för imorgon sticker vi från ÖRET ca 07.00, och jag måste packa, duscha, sova, fixa kameran och lite sånt innan dess. Ha det fint mina pärlor. Kärlek

Föressten: GLÖM INTE SVERIGES RADIO ÖREBRO P4 kl 10.40 varje dag denna vecka!

Kommentarer

Postat av: Sandra:D

Publicerad 2010-06-13 23:46:34

sv :tack :D

ja vill följa me någon dag till din polle så fåru följa me någon da till min :D?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela