hanna roth

live, love, laugh

blogawards

Publicerad 2010-03-31 23:42:39 i blandy,

"Häng med VeckoRevyn och Blog Awards ut på turné – vi drar igång om några veckor och sprider sedan stjärnglans över hela landet under resten av året! Passa på att träffa alla dina favoritbloggare, låt oss skämma bort dig med massor av lyxiga och glamourösa aktiviteter, shoppa trendnyheter från Bik Bok till fördelaktiga priser och mingla med VeckoRevyn-gänget på plats. Dessutom uppträder artisten och YouTube-stjärnan Magnus Weideskog live på plats. Självklart får du i sann gala-anda med dig en välfylld goodiebag hem!"



Bara för att mami tipsade mig så tänker jag dra dit, och absolut inte för att få träffa typ Kissie. Henne klarar jag inte av, vill helst inte se henne, eller ja det vore ju kul och se om hon verkligen likadan i verkligheten.. Men iallafall.

Anmäl dig HÄR, om du också vill gå på det. Blogawards i Örebro alltså. Eller ja, finns i flera städer. Go for it! Du får ju en goodiebag.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-03-31 23:48:57

Sv: Nä, det kan det ju inte. Tänk om det alltid gått bra. Vad skulle man då uppskatta?! :P



Okej, va mysigt för dem. Täcket måste ju vara lite jobbigt för dem ändå.

Haha ja, vi har ibland varmare ute än inne. Galet, och det är bara mars. :P



Haha nej. Jag gick media. Men så skulle vi välja inriktningar och då valde jag RBL. :P

Precis som att det finns Samhälle ekonomi, samhälle samhälle, samhälle språk och så vidare. :)

Postat av: Neha

Publicerad 2010-04-01 00:30:03

Jag ligger i sängen och ska strax sova=)

Postat av: Bitterfittan

Publicerad 2010-04-01 02:59:45

jag har varit hos min syster idag (: vad ska du hitta på denna torsdag?

Postat av: elin

Publicerad 2010-04-01 11:01:36

hehe nu har jag också anmält mig ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-01 11:38:10

japp 3 hela år :''D

Postat av: N

Publicerad 2010-04-01 12:00:20

SV: Träna, tävla, kompisar å mys me pållen :D Ska försöka blir frisk oxå ;)

Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorrtyttare- Vinn ett armband sponsrat av Cocoo.se samt ett regntäcke från Haglunds

Publicerad 2010-04-01 12:56:57

Sv: Jag har så långt men det går bra att träna hemma också :) Tränar du något speciellt? :P

Postat av: M i c k a

Publicerad 2010-04-01 13:33:30

nope, tyvärr så rider jag inte, gjorde det när jag var mindre (:



vad ska du hitta på i påsk?

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-04-01 14:23:08

sv: haha, nä det kan jag hålla med om.. och ingen kunde engelska. Skulle beställa fyra vanliga mål på mcdonalds och det slutade med att vi fick en massa muffins och lökringar, haha ;D var bara i en del av staden och där tyckte vi att det var supermysigt. Kan dock tänka mig att det inte är så överallt, det är ju trots allt Tjeckien liksom :)



Jag har grinat många gånger över min lilla överenergiska pålle med ska du veta! Det hör till, haha ;)



Vi har påsklov nästa vecka, alltså efter påsk. Kumla har lov nu dock, det är bara Hallsberg som har efter, haha :p Det är ju långfredan imorgon så då är man ju ledig i alla fall så hade jag inga lektioner idag så mitt lov började tidigare :)



Hade ingen aning om att blogawards kommer till Örebro :o Tror dock inte jag ska gå ändå. Skulle känna mig ganska bortkommen, haha. Skulle dock vara kul att träffa alla bloggare från länet :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-01 15:00:49

Sv: Är inte Taffnäs klart? Var har du mer då? :) Ja, man skulle vilja ha schema redan nu...



Kanske kommer dit, då kan jag åka och hälsa på mormor samtidigt, det vore kul :)

Postat av: Pappis

Publicerad 2010-04-01 19:17:10

Blogawards?! Känns mera lyxigt med truckförar awards än blog tillställningar

Postat av: jojjo

Publicerad 2010-04-01 19:34:30

vad roligt att du ska dit! Hoppas det blir roligt för dig :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-01 20:59:28

SV: Ja, klart man vill veta, du får ringa och fråga :)



Haha, ja jag vill ju, men får se lite närmare. Är det hela dagen? Jag köpte Nadja i Askersund :)

Postat av: hanna

Publicerad 2010-04-01 21:05:03

papi då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela