hanna roth

live, love, laugh

En vecka har gått

Publicerad 2010-03-11 21:50:33 i speeden <3,

Hallåj!
Exakt en vecka har gått idag sen jag flyttade världens finaste foderhäst till Latorp. Allt har gått super! Har varit usel på att blogga om allt, men jag antar att ni fattar att det inte alls har funnits tid till det.
Har varit ute 1-2 gånger varje dag, och sedan i lördags har jag ridit varje dag. Imorgon ska han få vila älsklingen.

Här kommer lite bilden från de här dagarna som gått på Latorps Gård, skulle ni vilja kika in på hemsidan till gården gör det här!
            
 
klicka på bilderna för att få dem större, och glöm inte kommentera! ;)

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-03-11 22:02:59

Vad är det för häst?

Postat av: elin

Publicerad 2010-03-12 06:55:45

jo med mig äre bara bra :) hehe ser ut som hästmuseum på bilden nere till vänster :P

Postat av: angelica

Publicerad 2010-03-12 07:27:34

aw vad fina bildeR!:) hihi så sött!



sv: ja det är lite hemskt :(<3

ja eller hur haha jag fattar iiingenting har en kompis i klassen som hjälper mig förstå annars hade jag aldrig klarat av det :O vår lärare går jättefort fra:S och det tycker tom hon, min kompis då :P och hon är jättesmarT:P haha

Postat av: Warnmark - Vinn schabrak med huva från Tattini -bloggen för dig & din häst

Publicerad 2010-03-12 08:41:54

Sv; Okej :). Jag skriver upp det på min lista så kommer din eftersökan om någon vecka =)

Postat av: Warnmark - Vinn schabrak med huva från Tattini -bloggen för dig & din häst

Publicerad 2010-03-12 08:42:06

Sv; Jaa =)

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-03-12 09:11:31

sv: i början gick han bättre och var lugnare med sällskap men nu spelar det heller ingen roll. Om det inte vore så förbannat mycket snö skulle jag endast longera/tömköra honom ett tag för att se om han blir bättre. Dock går inte det nu och vi har inget ridhus heller på nära håll.



Tror han får vila från ridningen några veckor. Endast promeneras för hand kanske longeras eller tömköras lite någonstans där det finns plats. Det känns så hopplöst alltihopa. Sitter och läser om hur himla bra allting gick för drygt en månad sen och undrar hur 17 det kunde bli såhär. Ärligt talat förstår jag ingenting...



ja, jag får göra det :')

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-12 09:43:12

Så söt han är, Speeden!

Va kul att allt funkar :D

Postat av: Karoline

Publicerad 2010-03-12 09:53:01

Kul!! Hur känns det nu då att vara fodervärd?

Jättefint stall står ni i :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-12 11:10:03

Fina bilder :) Skönt att det gå bra för er :)

Sv: Ja, visst var den stor, får väl dela den innan jag ger den till hästarna :P

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-12 17:34:58

åhh vad fina bilder, är så glad att det fungerar så bra =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela