hanna roth

live, love, laugh

Gratis på posten

Publicerad 2010-03-02 23:43:27 i blandy,

Wiho vad skoj!



Två biocheckar och en skrapbingolott slank ner i brevlådan, eller brevinkastet som man säger i stan. (?)
Vann tyvärr inget på skrapet, men bio är ju alltid värt!Vill se Klara i slutet av Mars, och sen är det ju massa fler bra som går på bio. Jag tror jag gått på bio säkert 10 gånger bara iår, och betalat en gång för biljett. Alla andra gånger med checkar, presentkort, förhandsvisningsbiljetter osv. Så värt!

Vad har ni som ni vill se på bio? :)

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-03-03 07:49:02

Visst gör hon :D ja eller hur, fyra på eftermiddagen?:S haha tror det går då :P jo för det bode jag ha koll på eftersom jag altid tittar på detmen brukar vara för jag inte har något liv ibland och bara tittar på tvn så vet jag att det börjar då!:D eller ser det haha ;P nej eller hur :D tycker hon har en perfekt kropp :D vissa modeller är man rädd att de ska brytas på mitten typ när dom går haha ;O



jahaaa, då förstår jag ! Usch nej kan vara lite läskigt att åka transport så då ;/ men hoppas du fått det gjort nu!:D

haha nej det förstår jag, vem vill hamna i diket ;) PÅ TAL OM DET HAHA så drömde jag att vi blev påkörda av en bild mot vår bil :O att jag blev jätte skadad, haha usch vilka bilder jag fick i huvuvdet nu ;o som tur bara en dröm ;D



aha jotack men jag har ingen lust att cykla typ nästan 3 mil varje morgon och sen hem igen hhah :O:D ltie skillnad (A) innan cyklade jag till bussen när jag inte hade så långt, när jag gick här i sjöbo men nu är det ganska långt :P tar liksom 20 min med buss ;O



idag ska vi börja arbeta som bara den med vårt projektarbete :D har sån vecka nu om jag inte redan sagt det ;P själv?:D:D

Och på fredag ska man till ÖÖÖÖÖÖÖJA:D hih fira 100 dagar till studenten :D själv?<3

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-03-03 08:49:31

sv: åh tack så mycket! Ja, fotografering är en annan liten hobby jag har ;) har en canon EOS 450D (http://hillos.info/wp-content/uploads/2008/06/canon-eos-450d-front.jpg) med diverse tillbehör :)



okej, vad kul!



Men ojoj! Hur kommer det sig att du får så många biobiljetter och annat skoj! Avis ju :o :D

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Publicerad 2010-03-03 08:50:00

Jag vill se alice i underlandet!



SV: oj den frågan får jag ofta. Idag är det oftast för att jag är med på hemsidor och skriver hästkrönikor, jag är med på intervjuer i lokaltidningar, hästtidningar osv. Det gäller att synas i media. I börja så skrev jag bara och så ploppade dt in läsare.

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2010-03-03 09:50:22

Avatar ! Och Klara förstås

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-03 10:10:08

svar;precis. reklamen då såg mer lockande ut :)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-03 12:51:53

jag vill se Klara :D kanske tsm?

Postat av: elin

Publicerad 2010-03-03 18:05:06

ALICE I UNDERLANDET!!! vill se! hehe

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-03 18:05:42

sv:korres är ett märke som säljer typ handkrämer, ansiktsmasker och sånt hehe

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-03 20:53:23

Sv: Har du anmält dig till tävligen och sen vet du inte var det är? :P Vilket datum var det?

Jag hann nog bara den dagen, det var ju tre inlägg samma dag :P

Skvaller, ja men man ska väl inte behöva vara elak om något man inte har något att göra med? Fast folk är väl så :P

Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Publicerad 2010-03-04 12:51:44

Hehe jaa, jag har ju också skola.. men vi har långa sommarlov ;P



Jadu, jag skötte & red hästarna.. fick lägga upp allt precis som jag själv ville! Så länge jag gjorde de uppgifter som behövde göras så struntade min chef i när jag gjorde dem, rätt skönt att hon hade sånt förtroende för mig :) sen la hon sig inte i hästarnas träning heller så länge de gick bra ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela