hanna roth

live, love, laugh

måndag igen då

Publicerad 2010-03-22 22:22:32 i vardags,

Hallåj! har haft en superfin måndag tycker jag allt.
I skolan flöt allt på bra, inte så jättemycket nu veckan innan påsklovet. Men allt kommer väl sen antar jag.. Veckan efter vårkonserten. Då börjar alla nationella prov och så tycker såklart alla lärare att man ska prioritera deras kurser före alla andra, jamen det är ju lätt. Min förra mattelärare trodde seriöst att alla elever pluggade matte 1 h om dagen varje dag! mja, för det gör man ju..

Stallet efter skolan, var lika bra som vanligt. Syster red "lektion" för mig på stora Speeden, hon är så himla duktig!

och min stackars anchi ligger sjuk hemma, krya på dig bästis! <3

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-03-22 22:30:44

Sv: :)

Postat av: Carro

Publicerad 2010-03-22 22:40:52

Åh, jag förstår inte varför lärare inte bara kan sammarbeta och sätta proven jämnt. Vår linje införde ett prov-schema så att lärarna kunde se när de andra lagt in prov. Men det försvann snabbt för lärarna börja seriöst bråka om att de andra fick flytta sina prov.



Sv: Ja, jätte skönt. Jag älskar snö, men nu tycker till och med jag att det räcker. :)

Postat av: CLIP

Publicerad 2010-03-22 22:41:27

jag är ett jättestort fan, var inte så jättestort för ett tag sedan, men har lyssnat på hans musik ganska länge, den har alltid varit där liksom! är du?:)

Postat av: anchiiiiii

Publicerad 2010-03-22 22:46:05

taaaaack <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela