hanna roth

live, love, laugh

påsklov nu vafan

Publicerad 2010-03-26 13:15:03 i vardags,

Äntligen påsklov! Eller ja, jag har en lektion kvar. Idrott. Men det är ju bara skönt att få träna lite. Sen är det 2½ vecka innan det är vanliga lektioner igen. För veckan efter påsklovet har vi vårkonsertvecka.

ÅH så skönt. På lovet ska jag bara chilla, plugga, rida, gå på bio, gillersklack och träna! Jag saknar friskis. Jag är trött och utsliten också. Ska bli så skönt utan skola igen, även fast det nyss var sportlov.. Igår kväll somnade jag 21.00 för att jag bara hade sovit 4 timmar natten innan. Så man borde tycka att jag ska vara pigg idag, men är fan lika trött som igår. Springer runt i mjukisbrallor, det är skönt.

Jag är en dålig bloggerska, men sanningen är att jag har ett liv.
Eller ja, bloggen är ju såklart ett liv, men det riktiga livet är ett annat liv.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-03-26 13:45:53

Åh, va härligt med lov.

Vädret verkar ju lovande iallafall. :)

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-03-26 15:39:22

ÅÅÅ vad härligt! JAG VILL OCKSÅ har påsklov <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-26 15:53:34

Ett inlägg på bloggen som handlar om min händelse… våldtäckt.

Blev uppmärksammat i tv och tidningar länk till artikeln finns i inlägget.

Försöker nå andra som varit med om samma sak samt skriva av mig och få andra förstå hur hemsk de är!

/ Caroline

Postat av: CLIP

Publicerad 2010-03-26 20:15:30

Vad skönt med påsklov!! Får det nästa vecka jag:)

Postat av: N

Publicerad 2010-03-26 22:07:07

Sv: Hihi, tack :) Vår första (å enda) seger :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela