hanna roth

live, love, laugh

Sadelmakarn och lite så

Publicerad 2010-03-02 21:02:13 i speeden <3,

Tjohojs tjohejs.
Lagom bra dag idag, bara extremt trött. Hoppas på mer sömn inatt men det tror jag inte för måste plugga mer än vad jag redan gjort (dvs typ ingenting). Drog ut till stallet efter skolan, fixade till Speed och tog in dom. Sen åkte jag hem igen.

Sadelmakaren var ute och tittade på sadeln idag och tog den med sig för att stoppa om den. Han har ju varit lite stel i bak och grinig när man ska arbeta med honom så vi antog att det var sadeln som inte låg bra, och sadelmakaren sa samma sak. Så hon ska stoppa om den lite så blir det nog mycket bättre. Hoppas jag, vi måste ju trimma till tävlingen ;)

Hoppas på bättre väder på torsdag, för då SKA vi flytta han. Tänker inte vänta längre alltså!!!! :)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-02 21:22:49

Det ska bli fint väder på torsdag, så det ska nog gå bra :)



Sv: Klart, måste ju ge er lite att läsa ibland :) Fast jag vet inte om jag skulle kalla Nadja bara söt, jag tror sötast skulle vara bättre ;)

Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Publicerad 2010-03-02 22:12:46

Haha jaa, de är ju olika :P Jag var som sagt borta 3mån & jobbade vaaarje dag.. även helger, så ah :P



Jag jobbade i ett försäljning/avelsstall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela