hanna roth

live, love, laugh

slut på den här veckan

Publicerad 2010-03-14 23:43:23 i vardags,

Hallelu! Nu har ännu en vecka gått, och fort som vanligt. Här sitter jag och skriver rent min novell som jag tänkte skicka in till Friskis novelltävling. Man kan ju gå och vinna 5000 :-, så det är ju värt att försöka.. Inte för att jag tror på en förstaplacering men ändå hah.

Dagen har varit okej. Gick riktigt sämst att rida men till nästa vecka tar vi nya tag! Bara att glömma och gå vidare. Blev superglad när jag loggade in på bloggen och såg att jag hade typ 15 nya kommentarer, inget som brukar hända mig. Så kul :)

Ha en underbart start på veckan nu om jag inte hinner säga det imorgon. puss&kram

Kommentarer

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-03-15 08:51:58

sv: Haha, ja det får du göra! :D



ja jag får göra det, dock är väl inte Justus den mest lämpade nybörjarhästen, haha men jag får väl hålla i ;D

Postat av: Karoline

Publicerad 2010-03-15 09:07:39

Helt rätt inställning, att ta nya tag! Önskar att jag kunde tänka så lite oftare, lätt att man grubblar på vad som gick fel och varför det gick så dåligt :)

Postat av: angelica

Publicerad 2010-03-15 09:43:53

sv: hehe tack (A) du med!:D

jaha okej det låter som en mysig dag!:D eller kväll haha :P



jag är hemma från skolan idag, måste verkligen plugga massvis :( haha, så kände att jag fick sjukanmäla mig och så, fast är faktiskt förkyld så är inte helt frisk hehe

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Publicerad 2010-03-15 10:07:01

SV: Nej usch för anna.

Postat av: CAMIE

Publicerad 2010-03-15 15:26:17

Tack för tipset! :D



Ja han är helt grym Salem! Det syns på honom att han verkligen lever för sin musik och älskar det han gör ^^,



Ahaa! Okej, så kan man ju också göra ;D Syrran snackar om att hon vill köpa egen häst tillsammans med mig men jag vet inte, det är mycket jobb! :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-15 19:29:11

Visst blir man glad av kommentarer! Hur små de än är så värmer de :D



Hoppas du får en fin kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela