hanna roth

live, love, laugh

tävlingsdags snart igen

Publicerad 2010-03-02 21:00:47 i tävlingar å sånt,

Nu var det sjukt längesen jag tävlade. Typ i höstas var det ju lite bruksridning... Annars var det ju senast i somras på Fjord-SM jag tävlade Hoppning. Gud vad tiden går fort!
Men nu är det dags igen!
11/4 i Askersund ska jag och Speed vara med på Kallblodsdressyr. Lokal tävling, tänkte rida LC:2 (som vanligt)
Håll tummarna för oss.. det är ju trots allt bara typ en månad kvar.



när jag provred speeden oktober 2009

Update April: Blev ingen tävling då min plutt fick fång :(


Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-02 21:24:13

I Askesund? I ridhuset då?

Det kommer säker att gå jättebra för er :)

Sv: Ja, jag trodde att det var där du skulle ha hästen :P Men det var ju bra att det inte var det :)

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-03-03 18:33:33

Åh men Gud vad kul! Vill komma och heja på er ju! Själv fastnar jag bara för tokiga hästar som blir halvvilda på tävling. Sist jag tävlade blev jag avslängd två gånger på framridningen och så en gång innan andra hindret inne på banan, haha.. Hoppas jag kan ha Justus så pass länge så jag åtminståne hinner starta nån mini-hoppning :)



Vart ska du ha Speeden förresten? :D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-03 19:08:19

Va spännade! Lycka till :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela