hanna roth

live, love, laugh

uppsatt hår i fem veckor

Publicerad 2010-03-16 09:54:45 i vardags,

Oj, vilket intressant liv jag har. Nu har jag iallafall fått för mig att jag ska ha uppsatt hår i två veckor till.
Jag har haft det i två veckor nu, inne på tredje veckan. Tyck att jag är störd, men det är en kul grej hah. och det finns ju så många olika uppsättningar att välja mellan. Fast jag har bara haft vanlig "hästsvans" och "bulle" än så länge.

Om ni inte fattat anledningen än, så är det för att jag ska se hur långt det växer, och jag förväntar mig att det har växt en bit också. Kul liv :)

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-03-16 13:51:22

sv: haha visst är jag!;) speciellt bilden ;)



ja okej :D

ska bara hitta det igen (A)

haha nej inte jag heller :D

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-03-16 15:10:43

sv: Ja visst är han, fast inte världens roligaste häat att tränsa då han verkligen VET hur stor han är, haha!

Jaså? Nä tror han såldes/togs bort(?) bara ett tag efter jag börjat rida där. Red ju i Kumla innan :) Dock trivdes jag miljoner gånger bättre på Karlslund :D



Ja, jag vet! Har beställt massor därifrån sen jag fick hem Tusse. Är just därför jag hoppar över det den här gången :p

Visste du att Hööks ska öppna i Marieberg typ i april? :D

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-16 17:03:30

sv: Tack så jättemycket :D



Hoppas du får en fin dag!

Postat av: sara

Publicerad 2010-03-16 17:04:32

Har frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga eller fler. Alla som ställer en fråga får en länkning :)



http://sauramalmborg.blogg.se/2010/march/fragestund.html

Postat av: angelica

Publicerad 2010-03-16 19:24:18

sv: hahaha!:D jag har faktiskt köpta tre av mina leggins på ICA. Haha kostade bara 99 kronor :D och är sjukt snygga, sen har ZARA skit snygga också:D och h&m ;D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-16 20:54:29

sv: haha nej det var modevisning kl 5 så jag missa inte :P heheh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela