hanna roth

live, love, laugh

vill ni se något kul? köp se&hör

Publicerad 2010-03-19 22:54:58 i vardags,

Kollade mejlen en snabbis på den härliga håltimman på två timmar vi har på fredagseftermiddagarna.
Där kan man snacka om överaskning!

Ett mejl från se&hör såg jag och förstod direkt vad dom skulle säga. För några veckor sen skickade jag in en bild på mig och Idol Eddie (just av alla 'kändisar' som finns så blev det han av någon anledning). Det var faktiskt mest på skämt för trodde absolut inte att jag skulle komma med där.. Men jahapp, det blev såhär:

Hej Hanna!
Tack för ditt bidrag till “Jag mötte en kändis”. Din bild kommer att publiceras i SE&HÖR nr 13/14 (ute den 25/3) och belönas därför med en Triss-lott! Vart ska vi skicka den?




tur att man är så söt! äsch den ska ju bara säljas över hela landet! hah, hoppas trisslotten är värd massor................

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-03-19 22:59:08

Jag har frågestund, är det något du undrar över, skriv! :)

Postat av: Carro

Publicerad 2010-03-19 23:03:00

Sv: Naw, tack så jätte mycket. Själv är jag inte så nöjd över min ridning. Har ridit i ett år, så jo känner mig som "nybörjare". :P

Postat av: Carro

Publicerad 2010-03-19 23:12:59

Sv: Tack! :)

Jag tycker jag kan lite för att ha ridit i ett år. Efter ett år känns det som att man ändå borde kunna en hel del, som jag inte kan. :P

Rider på ridskola en gång i veckan. Och nu har jag varit med en kompis ute och ridit Hermez några gånger (han jag rider i filmen och på bilderna) och hon håller lite "lektion" för mig. :)

Postat av: Carro

Publicerad 2010-03-19 23:30:48

Sv: Haha, precis. :)



Bor nere i skåne och rider just nu på en jätte mysig ridskola med jätte trevliga hästar och bra ridlärare. Fast har bytt ridlärare eftersom jag var tvungen att byta dag, och förra var tyvärr mycket bättre.

Men innan red jag på en katastrof ridskola. Hästarna var hemska och man var jätte rädd varje gång man åkte dit. Tex så andra gången jag red där, då hade jag ju precis börjat rida så tvingade ridläraren mig hoppa 50cm i galopp. Det kändes bara så himla o proffsigt av henne att göra så mot mig. Jag kunde ju knappt ens rida lätt. Men haha, förvisso så lärde jag mig ju hoppa. :P

Nej, men ridskolan nu är jätte bra. De lär ju bara ut grunderna, men det är ju det jag behöver. :)



Ja, Hermez var lugn och fin. Seg dock, men väldigt härlig. :)

Postat av: Pappis

Publicerad 2010-03-20 05:35:01

Början till ett kändisskap, dotter till rocksångarn i Human Cometh :-)

Postat av: Camilla och Gabby

Publicerad 2010-03-20 09:52:17

Från Klick får man 2 biobiljeter ;)

Min dotter av med där när hon träffade Charlotte Perelli i sommras m sin kusin....



Allt bra idag?

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-03-20 10:29:42

Haha, vad kul! Synd att se & hör är en av mina hat-tidningar annars skulle jag köpa den! ;D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-20 12:56:58

sv; Va roligt ! :D Jags är redan taggad för nästa dressyrträning, haha.



Jasså okej, vad gjorde vi på frosten då ? Vi va snälla hoppas jag xD

Postat av: Bitterfittan

Publicerad 2010-03-20 16:05:49

vad gör du idag sötnos? (:

Postat av: Karoline

Publicerad 2010-03-21 10:43:56

Ha ha ha, va roligt att just din bild kom med :)

Hoppas att du vinner!

Postat av: elin

Publicerad 2010-03-25 20:40:19

haha generöst - en trsslott haha ;) hoppas det m

¨blir en mille. då bjuder du på glass hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela