hanna roth

live, love, laugh

Basel (Schweiz) tomorrow

Publicerad 2010-05-09 18:36:01 i vardags,

Jag har typ precis lyckats lära mig stava till Schweiz, men jag får typ an
stränga mig för att det inte ska bli felstavat, haha. Så kan lika gärna säga Switzerland.

Ska bli grymt kul, vi ska sjunga hela veckan på olika ställen. Jag och Unni ska sova i en värdfamilj, ska bli sjukt spännande, för det har jag aldrig gjort förut... inte hon heller är jag ganska säker på. Bara det är en vettig familj som kan någelunda engelska iallafall, sen spelar det inte så stor roll. Eller ja okej, det vore väl skönt att inte hamna i Basels "Hallsberg"..

Vi kommer ha det super! Ha det bra här hemma också, PUSS!



bild från google: basel

Kommentarer

Postat av: K I T T Y ♥

Publicerad 2010-05-09 18:56:33

Fin blogg :)

Postat av: Terese

Publicerad 2010-05-09 19:06:41

klart jag vill komma o fota lite =) Jenny hänger på (bestämmer jag haha)

Jo jag är i båda stallen. Finns inte så mycket att göra hos Virre för närvarande eftersom jag inte har nåt att rida där, och köra kan jag ju inte göra ensam utan Virre ska vara med. Hon har ju en del lektioner o tävlingar under veckorna. Så jag är där typ 2 dagar i veckan och kör med Virre, sen 3 dagar i veckan hos tinkrarna.



För övrigt rullar det väl på. de hittar bara fler fel på min kropp hela tiden så jag får fler mediciner men det blir nog bra till slut.



Hur är det själv? Bestämt dig om pållen ännu?

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-09 19:59:37

Trevlig resa ! Hoppas ni får det underbart ! :D

Postat av: jojjo

Publicerad 2010-05-10 05:36:51

hoppas att du får det jätteroligt! :D

Postat av: Carro

Publicerad 2010-05-10 22:10:55

Hoppas ni får jätte kul!!! :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-11 15:56:32

Ha så kul =)

Sv: Haha, ja jag ska dit OM den där personen hoppar av och OM en annan inte ska med i så fall. Lite många om, men får se hur det blir :P

Haha, nej då, ingen risk, tänkte kolla på Hööks eller Till Häst efter något och jag ska inte ut till Marieberg än :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela