hanna roth

live, love, laugh

HEMMA!

Publicerad 2010-05-19 21:26:57 i vardags,

NU ÄR JAG HEMMA! eller ja, jag kom faktiskt hem redan måndagnatt, men ingen tid har funnits till data faktiskt. Nu är det skola och häst som gäller. Jag har inte ens packat upp än och det var snart 2 dygn sen vi kom hem, illa. sån är ju inte jag, aja får ta tag i det senare.

Schweiz var ruggigt jävla skitbäst alltså!!!!!!! hade gärna stannat länge till. Alla konserter under festivalen gick jättebra och vi fick bra respons och kritik från alla som lyssnat och alla andra körer. Det var samanlagt 18 körer från hela världen, och alla ungdomar då det var en ungdomskörs festival! Jag saknar det. Så sjukt mycket.

Jag berättar mer och langar bilder någon annan dag, nu är det mest plugg, plugg, plugg, sova, äta, chilla som gäller. och speeden förstås, som fått hovböld.. Ha det fint!



föressten, matten gick röv så jag får sitta med skiten i trean också. mums.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-05-19 23:28:00

Sv: Hej, (kul att du frågar mig!) det kan jag göra om jag får tid över! Men kom gärna med egna ideer om hur du vill att det ska se ut och vad jag ska använda för bilder så ska jag se om jag kan fixa något :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-21 10:56:23

Tråkigt med hovböld, hoppas det blir bättre snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela